Головна » 2018 » Листопад » 29 » Продовжуємо реалізувати Концепцію Нової української школи
17:08
Продовжуємо реалізувати Концепцію Нової української школи

У 2018 – 2019 навчальному році розпочалась реалізація Концепції нової української школи. До першого класу нашої школи пішов 31 першокласник, класовод 1-А класу Данилейко Г.А., 1-Б класу – Лоза Л.І.

Головна мета перебування школярів у закладі освіти – це створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання, яке забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

Основною новацією у практиці діяльності 1-х класів школи є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

Сьогодні, 29 листопада 2018 року, учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Ганна Андріївна Данилейко поділилася досвідом роботи по впровадженню Концепції Нової української школи. Колеги, вчителі початкових класів, побували в 1-А класі, переглянувши показовий урок по інтегрованому курсу «Я досліджую світ». Першокласники захоплено, з цікавістю працювали за темою «Дикі і свійські тварини».

Педагоги пересвідчились у важливості створення в класній спільноті атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися. На цьому етапі закладаються основи для усної взаємодії учителя з учнями та учнів між собою. Саме це стало результатом, що багато уваги першокласникам в перші місяці навчання Ганною Андріївною приділено знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри, домашніх улюбленців, тощо.

Інтегрований урок пройшов в ігровій формі. Учні працювали в групах «Заблукала тварина», в парах «Знайди тварині домівку». Педагог використала форми роботи зі «Школи ейдетики» (вправа «добре-погано»). Учням цікаво було перевтілюватися в ролі різних тварин та інсценізувати. А як захоплено розповідали про домашнього улюбленця?! (Досвідчений педагог використала метод «Крісло автора»).

Ця тема уроку - інтегрована: її вивчення сприяло формуванню наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей, і набуття предметних компетентностей.

Данилейко Ганна Андріївна приділяла увагу груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності. У класній кімнаті обладнано мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи. У плануванні і дизайні освітнього середовища першорядним для класовода стало спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання, на створення безпечного місця, де діти відчувають себе захищеними та в безпеці. Освітнє середовище твориться спільно, разом з дітьми.

Переглядів: 27 | Додав: xorfs18 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]