Головна » 2018 » Березень » 29 » Педагогічна рада 27.03.2018
15:08
Педагогічна рада 27.03.2018

27 березня 2018 року відбулася педагогічна рада вичтелів Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1.

На порядку денному висвітлювалися такі питання:

  1. Роль особистості класного керівника у формуванні творчо-працездатного колективу (круглий стіл).
  2. Атестація - крок до творчості вчителя. Захист власної педагогічної системи вчителями, які атестуються. 
  3. Про організацію та закінчення 2017-2018 навчального року. Ознайомлення з нормативними документами про закінчення навчального року (ДПА, ЗНО). 
  4. Про вибір 3-го предмета для ДПА у 9 класі. 

  5. Про звільнення від ДПА  учениці 11 класу Яковенко Карини у 2017-2018 навчальному році.

На раді виступали:

Труніліна І.М., директор школи, яка повідомила, що педагогічна рада проводиться у формі "круглого столу". Наголосила, що через спілкування, перебуваючи в неформальних та довірливих умовах, одночасно з отриманням нової інформації обговоримо незрозумілі моменти. Гаслом роботи педагогів на раді будуть слова: "Почни з себе!"

Вакуленко Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка зауважила, що протягом цього навчального року в Хорольській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №1 черговій атестації підлягають 6 вчителів: Козлов А.В., Ємець В.А., Німець Е.Ю., Дворовенко С.Є., Ковбаса Л.А., Калайда Л.Ю. та позачерговій 1 педагогічний працівник - практичний психолог Бойко А.М. Зауважила, що атестація - це лише мить, коли людина може зупинитись , щоб радіти досягнутому, узагальнити свій досвід, оцінити успіхи і взятися знову до праці для здобуття нових перемог.

Козлов А.В., учитель географії та історії, який повідомив, що працює в школі з 2003 року, вивчає сучасні методи і форми роботи, у своїй практиці запроваджує інноваційні методи і форми роботи. Вчитель працює над методичною проблемою "Використання інформаційно-комунікативних та хмарних технологій на уроках історії, географії і економіки" і презентує свій досвід роботи за міжатестаційний період.

Ємець В.А., учитель зарубіжної літератури, який наголосив, що проводить уроки з  урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Вчитель презентував свій досвід роботи за міжатестаційний період над проблемою "Реалізація виховного потенціалу художнього твору в процесі виховання сучасної людини, громадянина, патріота рідного краю".

Ковбаса Л.А., учитель початкових класів, продемонструвала свій досвід роботи над методичною проблемою "Вплив ігрового навчання на процес формування у школярів досвіду пошукової діяльності формування знань , умінь і навичок" і сказала, що у повсякденній роботі використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу в початковій школі.

Дворовенко С.Є., учитель хімії, зауважила, що має повну вищу освіту за спеціальністю "учитель хімії, основ здоров'я" та працює за отриманим фахом у школі з 2012 року. Повідомила, що метою фахової діяльності є формування системи знань з хімії, необхідної для адекватного світосприймання та уяавлення про сучасну природничо-наукову картину світу. Вчитель працює над методичною проблемою "Впровадження інтерактивних технологій на уроках хімії" і презентує свій досвід роботи за міжатестаційний період.

Калайда Л.Ю., учитель англійської мови, яка зазначила, що мета її повсякденної роботи в школі - допомога учням із різними потенційними задатками оволодіти іноземною мовою. Вчитель презентував свій досвід роботи за міжатестаційний період над проблемою "Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови".

Німець Е.Ю., шкільний бібліотекар, яка розповіла про свій досвід роботи, розкрила педагогічну проблему "Створення науково-методичного простору для розвитку професійної компетентності педагога (бібліотекаря) у процесі реалізації компетентнісно-орієнтованого навчання" над якою працювала у міжатестаційний період.

Бойко А.М., практичнийй пчихолог, яка наголосила, що атестується позачергово, повідомила педагогічний колектив про методичну проблему "Створення ситуації успіху у процесі навчання і розвитку життєвої компетентності учнів" над якою працює останні 2 роки. 

Заступник директора з навчально-виховної роботи Вакуленко Л.І. наголосила, що закінчення 2017-2018 навчального року має бути організованим згідно нормативно-правових документів, про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА у 2017-2018 навчальному році. Лариса Іванівна довела до педагогічного загалу  заходи щодо закінчення поточного навчального року, презентувала алгоритм його закінчення.

Шалун Л.О., учитель української мови та літератури, класний керівник 9 класу повідомила, що за результатми опитування батьків та тестування учнів щодо вибору третього предмету для проходження ДПА, надано перевагу українській літературі.

Директор школи Труніліна І.М.зауважила, що від ДПА можуть бути звільнені учні (керуючись спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 29.08.2016 №1027/900). Довела до педагогічного загалу, що на підставі медичної довідки №115 від 01.03.2018 року від державної підсумкової атестації звільнена учениця 11 класу Яковенко Карина.

 

Переглядів: 41 | Додав: mathematik87 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]