25 квітня 2016 року стартував тиждень "Сходинки педагогічної майстерності молодих спеціалістів". Відкриття тижня молодого вчителя відбулося урочисто у формі методичного заходу "Учитель - це поклик душі", де вчителі на виставці продемонстрували свої досягнення а це дидактичні матеріали, конспекти уроків, заходів.

Вступним словом захід відкрила заступник директора з навчально-виховної роботи Л.І. Вакуленко:

«Швидко минає час, змінюється життя та незмінною залишається дорога яка вміло поєднує в єдине вчора, сьогодні і завтра. Дорога, яка веде до школи. Сьогодні в школі змінилося майже все: статус, державні стандарти, програми, підручники, але такою ж, як колись залишається місія навчального закладу бути освітнім та культурним центром навчально-виховної роботи. Сьогоднішня школа покликана бути школою педагогічної підтримки й захисту дитини. що забезпечує фізичну, психологічну, моральну безпеку кожній дитині, в якій діяльність дитини постійно супроводжується ситуацією . успіху. А звідси і високі вимоги до вчителя.

Перед адміністрацією кожної школи постає ряд запитань:

- Як допомогти молодим вчителям не розчаруватися в обраній професії?

- Як не допустити того. що б їх відлякували перші невдачі, складності педагогічної праці, невміння психологічно ствердитися в цій діяльності або в даному колективі, низька заробітна плата?

Тому не випадково наш методичний захід присвячений одній із важливих тем у роботі із молодими вчителями. Він буде проходити у формі інтелектуально-розважальної конкурсної програми «Учитель - це поклик , душі».

Почалися ваші трудові будні, дорогі наші колеги. Ви провели уже не один урок, звідали перші радощі, зробили відкриття, пережили перші прикрощі та несподіванки. Вдалося відчути тривогу і смуток, а може, й щастя, нелегке учительське щастя, але в очах своїх вихованців ви будете завжди такими, якими побачили вас уперше: усміхненими, трохи розгубленими, замріяними і зніяковілими, попереду ще багато нового, незвіданого.»

У І конкурсі «Презентація» присутні познайомилися молодими колегами (учасники коротко розповідали про себе, свій педагогічний стаж, педагогічне кредо).

Як вересень у школі від порогу

Прослав від флангів пелюстковий слід

То початися нелегка дорога,

Як кажуть, з дошки чистої у світ.

ІІ конкурс «Візитка» на тему: «Чому ви обрали професію вчителя?»

Цей конкурс дозволив дізнатися про історію приходу в школу кожного молодого вчителя, його перші враження від зустрічі з учнями, колегами.

Заступник директора. Професія, посада і покликання «вчитель». Що їх об'єднує? На мою думку, насамперед, велика любов до дітей. Кожна дитина це особистість і знайти ключ до неї - то мудрість вчителя. Учитель є сонцем, що випромінює людське тепло; благодатним грунтом для розвитку людських почуттів; сіє знання не лише в пам'яті й свідомоясті своїх учнів, але в першу чергу, в їхніх душах і серцях, Але не можна: уявити професійного становлення молодого вчителя без підтримки , допомоги, мудрих порад, міцного надійного плеча наставників.

Слово надається наставникам наших молодих колег.

Дзвенить дзвінок... Яка знайома мить для кожного вчителя. Ще хвилинка і знову урок. Заходиш в клас і бачиш своїх учнів, а в очах запитання:

- Яким буде сьогоднішній урок?

- Що цікавого, незвіданого він принесе?

Дзвенить дзвінок.. .

Актор на сцені свій монолог уже вкотре повторяє.

дзвенить дзвінок...

Учитель знову урок у класі починає.

Він теж актор, та монолог у котре повторить не сміє,

Бо просто пропаде урок і клас його не зрозуміє.

Актор щоразу чує: « Браво! Біс!».

До ніг летять троянди білі.

Учитель же додому ніс

Два рази в рік ромашки ніжні.

Ромашкам тим - ціни немає,

Теплом та вдячністю вони зігріті.

За те, що кожного він дня

Букети знань дарує дітям.

Запалює вогонь в серцях,

Та не дає йому погаснуть.

І бачить іскри сподівань в очах

І знає, ось він - успіх, щастя!

Учитель - це і режисер, й актор,

і критик є немилосердний.

Щоразу ставить нову роль

І процес цей буде безперервний.

У 3 конкурсі « Вісті з уроку» пропонувалося навести приклади прийомів, методів навчання, які найчастіше використовуються на уроках молодими вчителями.

4 конкурс «Хобі».
Як і всі люди, наші молоді колеги мають своє хобі. Тому просимо наших конкурсантів познайомити аудиторію з тим, чим вони люблять займатися у вільний від уроків час.

 

28 квітня у рамках шкільного тижня молодого вчителя відбувся Круглий стіл на тему "Школа молодого вчителя - досвід, проблеми, перспективи". Учасники якого виступили із наступними доповідями:

1. "Домашнє завдання - це цікаво!"(М.В.Лемешко розповіла про важливість домашнього завдання, про його види та необхідність використання диференційованих завдань.)

2. "Школа молодого вчителя: досвід, проблеми, перспективи"(О.О.Шкільна розкрила це питання зупинившись на адаптації молодого вчителя, на стосунках його з педагогічним колективом, на труднощах, які зустрічаються в роботі молодого вчителя. Вона зробила наступний висновок - тільки шляхом самоосвіти і творчих пошуків прийде вчитель до своєї майстерності!)

3. "Яким повинен бути сучасний вчитель?"(А.В.Орловська відповіла на це запитання і зазначила, що "...вчитель ХХІ ст. має бути твердим, непохитним, послідовним у своїх вимогах і водночас гнучким...")