УВАГА! ПОПЕРЕДЖЕННЯ!

У соціальних мережах набирає популярності небезпечна ініціатива під назвою “Різдвяний флешмоб”. Його суть зводиться до того, щоб ділитися з незнайомими людьми особистими даними дитини, відправляти один подарунок, а отримувати одразу сім. У поліції попереджають: це піраміда, що становить загрозу для безпеки дітей. Під час флешмобу батьки повинні відправити абсолютно незнайомим людям особисті дані дітей – ім’я, адресу, вік і навіть невеликий опис дитини (нібито для того, щоб можна було вибрати подарунок для конкретної дитини). Поліція закликає батьків не вестися на такі хитрощі та не брати участі в подібних акціях. Якщо хочете порадувати дитину, самі купіть їй подарунок. Користі від цього буде значно більше, ніж від того, що ви поділитеся даними дитини з незнайомими людьми, зазначають у поліції. Піраміда – це система, за якої прибуток отримує тільки організатор і перші учасники за рахунок інших. На пострадянському просторі піраміда отримала популярність завдяки створеній Сергієм Мавроді фінансовій системі МММ. Учасники МММ у результаті втратили мільярди рублів. “У цьому Різдвяному флешмобі не можна виявити конкретного організатора, який міг би нажитися за чужий рахунок, проте ця акція особливо небезпечна, оскільки ви не знаєте, в чиї руки потраплять дані ваших дітей і з якою метою вони будуть використані”, – попереджають у поліції. Джерело: DELFI.lv

 

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА  Хорольської СШ І-ІІІ ст.№1

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ:

Як вирішувати ефективно конфлікти у школі?

· При виникненні конфліктів в першу чергу батькам необхідно вислухати думку власної дитини, без оцінки її дій і звинувачень. Атмосфера при бесіді повинна бути довірлива.

· Враховуйте можливість фальсифікації інформації під час її передачі.

· Після цього обговоріть ситуацію, що склалася і акуратно підведіть дитину до думки про те, що причиною сварки стало непорозуміння.

· Наступним кроком має бути ознайомлення з точкою зору протилежної сторони конфлікту (вчителя, інших школярів).

· Контролюйте свої емоції. Уникайте суджень щодо дій та висловлювань протилежної сторони. ПАМ’ЯТАЙТЕ!

У жодному випадку Ви НЕ маєте права морально чи фізично чіпати іншу дитину!

· Пошук виходу з конфлікту має відбуватися при спільній бесіді батьків, учнів і класного керівника. Якщо спроби вирішення конфлікту зазнають фіаско, слід звернутися до шкільної адміністрації, психолога.

· Але якщо у дитини при конфліктах з однокласниками регулярно з'являються синці, доведеться діяти рішуче і підключати керівництво школи та інших батьків.

Практичнтй психолог Бойко А.М.

Моя дитина є жертвою булінгу. Що мені робити?

• Вислухайте свою дитину і запевніть її, що вона має право бути у безпеці.

• Докладно з’ясуйте факти. Занотуйте, що і коли трапилося.

• Допоможіть вашій дитині зрозуміти, що є різниця між “донести”, “пліткувати” чи “розповісти” і доповісти. Щоб доповісти, потрібна сміливість. Доповідають не для того, щоб створити проблеми для іншого учня, а для того, що захистити всіх учнів.

• Домовтеся про зустріч для бесіди з учителем вашої дитини/підлітка, іншим вчителем, якому ваша дитина/підліток довіряє, або директором чи заступником директора школи.

• Хоча це й важко, намагайтеся зберігати спокій, щоб ви могли підтримати вашу дитину і запланувати разом з нею порядок дій.

• Дотримуйтеся свого плану. Слідкуйте за поведінкою вашої дитини. Якщо ваші зустрічі з персоналом школи не допомогли зупинити булінг, прийдіть до школи ще раз і поговоріть з директором. Виконуйте ті кроки, що були узгоджені на зустрічі.

• Зверніться до поліції, якщо булінг містить кримінальну поведінку, таку як напад із сексуальною метою або застосування зброї, або якщо загроза безпеці вашої дитини знаходиться у самій громаді, а не у школі.

Практичнтй психолог Бойко А.М.

Пам’ятка для батьків

Запобігання дитячої агресивності

1. Намагайтеся зберегти у своїй родині атмосферу відкритості й довіри.

2. Не давайте своїй дитині нереальних обіцянок, не сповнюйте її душу нездійсненними надіями.

3. Не ставте своїй дитині жодних умов.

4. Будьте тактовні в прояві заходів впливу на дитину.

5. Не карайте свою дитину за те, що дозволяєте собі.

6. Не змінюйте своїх вимог щодо дитини на догоду будь – кому.

7. Не шантажуйте дитину своїми стосунками одне з одним.

8. Не бійтеся поділитися з дитиною своїми почуттями та слабостями.

9. Не ставте взаємини із власною дитиною в залежність від її навчальних успіхів.

10. Пам’ятайте, що дитина – це втілена можливість! Скористайтеся нею так, щоб вона була реалізована повною мірою!

Агресивність дитини проявляється, якщо батьки:

- б’ють дитину,

- знущаються з неї,

- злісно жартують над дитиною,

- змушують дитину відчувати незаслужений сором,

- свідомо брешуть,

- п’ють чи влаштовують дебош,

- невимогливі та неавторитетні для своєї дитини,

- не вміють любити своїх дітей порівну,

- не довіряють дитині,

- налаштовують дітей одне проти одного,

- не спілкуються зі своєю дитиною.

- забороняють заходити до їхнього будинку друзям дитини,

- дріб’язково опікуються й турбуються через дитину,

- живуть власним життям, в якому немає місця їхній дитини,

- дають зрозуміти дитині, що її не люблять.

Практичний психолог Бойко А.М.


 

Золоті правила класного керівника  

 

1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.


2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає, піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним.

4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.

7. Учителю варто читати більше наукової літератури. Дітям завжди буде цікаво.

8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.


12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школа - це їхня найважливіша робота.
  
                          

Пам’ятка вчителю



1. Умій радіти маленьким успіхам своїх учнів і співпереживати їх невдачам.


2. Ти дуже близька людина для свого учня. Постарайся, щоб він був завжди відкритий для тебе. Стань йому другом і наставником.


3. Не бійся признатися в своєму незнанні якого-небудь питання. Будь разом з ним в пошуку. Постарайся вселити в учня віру в себе, в його успіх. Тоді багато вершин для нього стануть переборними.


4. Не вимагай на уроці "ідеальної дисципліни". Не будь авторитарним. Пам'ятай, урок - це частинка життя дитини. Він не повинен бути скутим і затиснутим. Формуй в ньому особу відкриту, захоплену, розкуту, здатну творити, всесторонньо розвинену.


5. Прагни до того, щоб твої уроки не стали шаблонними, проведеними "по трафарету". Хай на уроках здійснюються відкриття, народжуються істини, підкоряються вершини, продовжуються пошуки.


6. Кожна зустріч з вчителем для батьків повинна стати корисною і результативною. Кожні збори - озброїти їх новими знаннями з області педагогіки, психології, процесу навчання.


7. Входь в клас з посмішкою. При зустрічі заглянь кожному в очі, дізнайся його настрій і підтримай, якщо йому сумно.


8. Неси дітям добру енергію і завжди пам'ятай, що "учень - це не судина, яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити".


9. Пам'ятай,  двійка дуже шкідлива і для формування характеру. Знайди можливим не захоплюватися цією відміткою. Будь в пошуку можливості знайти шлях подолання невдачі, що осягнула.


10. Пам'ятай, кожен твій урок повинен бути хай маленьким, але кроком вперед, до пізнавання нового, невідомого.


11. Учень завжди в навчанні повинен долати трудність. Бо тільки в трудності розвиваються здібності, необхідні для їх подолання. Умій визначити "планку" трудності. Вона не повинна бути завищеною або заниженою.


12. Учи своїх учнів трудитися. Не шукай легкого шляху в навчанні. Але пам'ятай, як важливо підтримати, підбадьорити, бути поряд у важкій ситуації. Відчувай, де необхідні твоє плече, твої знання, твій досвід.


13. Якщо з двох балів думаєш, який вибрати, - не сумнівайся, постав вищий. Повір в дитину. Дай йому крила. Дай йому надію.


14. Не приховуй від дітей своїх добрих відчуттів, але пам'ятай: серед них ніколи не повинно бути особливого місця для "улюбленчиків". Постарайся в кожній дитині побачити визначене йому, відкрий його йому самому і розвій в ньому те приховане, про що він і не підозрює.


15. Пам'ятай про те, що дитині повинно бути цікаво на уроці. Тільки коли цікаво, дитина стає уважною.


16. У спілкуванні з батьками своїх учнів пам'ятай, що їх діти - найдорожче в житті. Будь розумний і тактовний.Знаходь потрібні слова. Постарайся не образити і не принизити їх гідність.


17. Не бійся вибачитися, якщо опинився неправий. Твій авторитет в очах учнів тільки підвищиться. Будь терплячий і до їх помилок.


18. Живи з дітьми повним життям. Радій і засмучуйся разом з ними. Захоплюйся і дивуйся. Жартуй і наставляй. Учи бути нетерплячими до брехні і насильства. Учи справедливості, завзятості, правдивості.


19. Не виховуй дуже самовпевнених - їх уникатимуть; дуже скромних - їх не поважатимуть; дуже балакучих - на них не звертатимуть уваги; дуже мовчазних - на них не зважатимуть; дуже суворих - від них відмахнуться; дуже добрих - їх розтопчуть.


20. Будь завжди витриманий, терплячий, урівноважений.

 

21. Будьте доброзичливими до вихованців. Завжди пам’ятайте слова Мішеля Монтеня: «Тому, хто не оволодів наукою добра, будь-яка інша наука приносить лише шкоду».


22. Частіше посміхайтесь вихованцям. Усмішка педагога створює атмосферу пошуку, настрою, успіху.


23. Учіться бачити себе з боку, очима дітей, колег. Частіше аналізуйте власну діяльність; ставте себе на місце вихованців; чесно визнавайте свої помилки.


24. Умійте слухати дітей, намагайтесь зрозуміти їхній настрій.


25. Стимулюйте спілкування з вихованцями. Будьте ініціатором спілкування.


26. Завжди підтримуйте у дітей позитивну установку.


27. Ніколи не критикуйте без потреби. Критика засіб, а не мета.


28. Об’єктом критики може бути тільки погано виконане завдання, але ні в якому разі не особистість дитини.


29. Не поспішайте з прийняттям рішень, особливо покарань.


30. Умійте ставити себе на місце дітей, намагайтеся побачити проблему їхніми очима.

 

 

Заходи декади психологічної служби

 

У рамках декади психологічної служби з 3.10.2016 по 14.10.2016 року було проведено ряд заходів,зокрема: заняття по арт-терапії з елементами орігамі «Намалюй картину радості» з учнями 5Б класу; година спілкування з учнями 7 класу на тему «Закон і підліток»; колаж на тему «Моє майбутнє» з учнями 6 класу; перегляд відеофільму «Наслідки шкідливих звичок» з учнями 8 класу.